HAL - prosba

Zdeněk Bajtl bajtl na braillnet.cz
Pondělí Duben 10 13:08:27 CEST 2006

Zdravím,
Pokud byste chtěli být stejně pro jistotu o takovém druhu odkazu
příště informováni, jděte do výřečnosti (ins + v) a zde odškrtněte
volbu "atributy prvků html". Na aktuální stránce Vás tato hláška již
nebude obtěžovat, ale při příštím zobrazení nebo při přechodu na jinou
stránku už zase informaci uslyšíte.
V konfiguračním manageru jde v nastavení/volby html/různé i tuto volbu
nastálo pozastavit. Bude se to pak týkat veškerých javascriptových
odkazů.

ZD