Jaws byloRe: Re[2]: HAL - prosba

Zdeněk Bajtl bajtl na braillnet.cz
Pondělí Duben 10 12:49:04 CEST 2006

Ahoj,
příjde mně škoda, že po nainstalování spec. softwaru a zjištěných
problémech, které se jeví jako znemožňující rozumnou práci, se někdo s
těch, kteří mají centrum Carolina na starosti, nespojí přímo s
dodavatelem screenreaderu a nedohodnou si přímo od nich například
návštěvu, aby se program správně nainstaloval a doladil.
Určitě by k takové návštěvě firma ochotně přistoupila, vždyť je to i v
jejich zájmu, aby program v takovém centru fungoval dobře.
Je přece i logické, že kdyby to byla taková hrůza, nikdo by Jaws
neužíval a pravdou je spíše opak.
Chápu, že na pracovišti, kde se používá spousta spec. softwaru na
spoustě různých počítačů s různými uživateli je doladění komplikované
a těžké, ale opět opakuji, nejefektivnější by bylo se obrátit přímo na
dodavatelskou firmu.
A s tím i souvisí opět taková připomínka.
Proč si lidi stěžují mezi sebou, v hospodě, na různých ne pro to
určených konferencí, ale nenapíší nebo se nespojí přímo s dodavatelem.
To platí dokonce i u věcích, netýkajících se počítačů, kdy lidi hartusí na
konferenci, místo toho, aby se obrátili přímo na správná pro to určená
místa.

ZD