HAL - prosba

Zdeněk Bajtl bajtl na braillnet.cz
Pondělí Duben 10 12:37:06 CEST 2006

Hezký den,
Mám pocit, že se tu zaměňují dvě věci.
Kurs Jawsu se standartně nenabízí. Výuka je většinou zaměřena na
celkovou práci s Win a to za podpory screenreaderu Jaws.
Naučit se pracovat s Windows není zas tak jednoduchá záležitost,
zvláště, když je uživatel začátečník a nemá o práci s počítačem vůbec
páru. S tím doufám všichni souhlasíte a pak i Pepova hláška, že výuka
probíhá vlastně celý život, je na místě.
Pak je samozřejmě ještě možné, aby uživatel prošel spec. kurzem na
Jaws a to pak aby pronikl do všech jeho tajů a nastavování, kterých má
doopravdy přehršel, se také nedá zvládnout za chvilku.
Ale pozor! Tento kurz je vlastně takové rozšíření, vůbec není nutný
pro samotnou běžnou práci s počítačem. Je pro ty, kteří chtějí program
zvládnout do hloupky a i jeho některé nadstandartní funkce.

ZD