Re: Přidat, nebo odebrat programy

Jarek Krčmář krcmar na braillnet.cz
Pondělí Duben 10 09:05:03 CEST 2006

Ahoj Jirko,
dík za zprávu. Nevím, proč se to jmenuje Přidat, nebo odebrat programy, když po odentrování přejdu na položku Změnit, opravit, odebrat. Pro přidání nového programu volím raději přímou instalaci.
Jarek

  ----- Original Message -----
  From: Jiří Machota
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Sunday, April 09, 2006 11:11 PM
  Subject: Re: Přidat, nebo odebrat programy

      Jarku:
  Položka Přidat či odebrat programy, slouží právě k výše zmíněným účelům přidávání a odebírání programů. Opravdu se stává, že Windows XP čtou u některých programů položku často, ačkoliv je používám příležitostně. Pokud chceš program změnit nebo odebrat, zaentruj na stejnojmennou položku, pokud na ni stojíš klávesou Tab a budeš instruován, jak postupovat dál. Položky často a příležitostně, jsou právě oním vyjádřením systému Windows, pokud jde o četnost využití programů.
                      Jirka Machota