Re: Přidat, nebo odebrat programy

Jiří Machota machotaj na volny.cz
Neděle Duben 9 23:11:13 CEST 2006

    Jarku:
Položka Přidat či odebrat programy, slouží právě k výše zmíněným účelům přidávání a odebírání programů. Opravdu se stává, že Windows XP čtou u některých programů položku často, ačkoliv je používám příležitostně. Pokud chceš program změnit nebo odebrat, zaentruj na stejnojmennou položku, pokud na ni stojíš klávesou Tab a budeš instruován, jak postupovat dál. Položky často a příležitostně, jsou právě oním vyjádřením systému Windows, pokud jde o četnost využití programů.
                    Jirka Machota
  ----- Original Message -----
  From: Jarek Krčmář
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Sunday, April 09, 2006 5:30 PM
  Subject: Přidat, nebo odebrat programy

  Ahoj fandové, v nabídce Přidat, nebo odebrat programy jsem objevil něco, co mě přimělo k tomu, abych se vás na tu věc zeptal. Jde o to, že zvolíte-li si program - např. Spybot a tabem najíždíte na jednotlivé položky, tak tam uslyšíte nejprve (velikost v MB nebo KB, dále často a nakonec příležitostně. Zajímalo by mě proto, co by se stalo, kdybych použil jednu z těch dvou posledních položek. Opět je připomenu: jde o položky: často a příležitostně. Jaký vliv mají tyto položky na antivirové položky? Jo, abych nezapomněl, jde o jakýsi statický test.
  Děkuji za odpověď. Jarek