Používání programu Ad-Awarese 1.06

Jarek Krčmář krcmar na braillnet.cz
Neděle Duben 9 19:46:29 CEST 2006

Dobrý večer fandové,
mám nainstalován program Ad-Awarese 1.06, ale nevím, jak jej spustit. Je nutná jeho aktualizace? Jak se ovoládá tento program? Připadá mi, jako bych si nainstaloval jen soubor od firmy Lawasoft a ne aplikaci. Bohužel mám dojem, že kdybych měl nějaký ten spyware, tak by nedošlo k nápravě. Nebo se tento ad-aware spouští automaticky, objeví-li se v počítači škodná Zdá se mi, že lepší je program Spybot, ačkoli i ten nemůže stačit na všechno. Kdo tomu nevěří, ať si prosím přečte licenční podmínky. Zdá se mi však, že firma Lawasoft určila tento program hlavně pro vidomou veřejnost. Tím ale tuto firmu nepomlouvám, pouze vyjadřuji svůj postřeh. Prosím, pomozte mi při ovládání antispywaru Ad-Aware 1.06. Pak bych vás chtěl poprosit, abyste mi poradili, jaký další antispyvare by byl volně ke stažení, kdyby se nenašel způsob, jak Awarese ovládat. Jarek.
_