další dotaz

Jarek Krčmář krcmar na braillnet.cz
Neděle Duben 9 19:11:40 CEST 2006

Opět vás zdravím a Chci se vás, milí fandové zeptat na toto: jestli si nainstaluji
nový program, mohu mít jeho zástupce nejen na ploše, ale i v nabídce Start. Problém
je ale v tom, že mezi programy se neobjeví. Konkrétně: Některé programy, které jsem
si nainstaloval, se mohou zobrazit pouze v nabídce Start, mezi něž řadím Ad-awarese
Personal a Spybod: Do nabídky Všechny programy tyto však po instalaci nebyly zařazeny.
Můžete mi prosím poradit, jak je tam mám umístit? Ti z vás, kdo máte Gina, máte nainstalován
program pro Gina v počítači. Jeho zástupce se automaticky při instalaci umístí do
nabídky Start mezi všechny programy. Já mám v této nabídce 30 programů. Ale v samotném
Startmenu je jich mnohem méně. Jarek