Přidat, nebo odebrat programy

Jarek Krčmář krcmar na braillnet.cz
Neděle Duben 9 17:30:06 CEST 2006

Ahoj fandové, v nabídce Přidat, nebo odebrat programy jsem objevil něco, co mě přimělo k tomu, abych se vás na tu věc zeptal. Jde o to, že zvolíte-li si program - např. Spybot a tabem najíždíte na jednotlivé položky, tak tam uslyšíte nejprve (velikost v MB nebo KB, dále často a nakonec příležitostně. Zajímalo by mě proto, co by se stalo, kdybych použil jednu z těch dvou posledních položek. Opět je připomenu: jde o položky: často a příležitostně. Jaký vliv mají tyto položky na antivirové položky? Jo, abych nezapomněl, jde o jakýsi statický test.
Děkuji za odpověď. Jarek