Alzasoft bylo:Re: Internetovy obchod a objednavka

Neděle Duben 9 00:17:09 CEST 2006

Tomáši,

u Alzáče sice nakupujeme jen velice zřídka (maximálně dvakrát do
měsíce), ale nikdy jsme  s nimi žádný problém neměli, všechno zboží
vždy přišlo v pořádku během dvou tří hodin, což je na tuzemské poměry
naprosto neobyklá rychlost. Dokonce jsme u nich v lednu omylem koupili
nějaký MP3 přehrávač, který podle parametrů na webu vypadal slibně,
ale když jej člověk dostal do ruky, byl to běs a hrůza -- a normálně
jej s nějakým drobným poplatkem vzali zpět. Tím nijak nezpochybňuji
Tebou zmiňované zkušenosti ani nehoruji pro Alzasoft, ale přišlo mi to
takové černobílé...

Ahoj

Michal