Internetovy obchod a objednavka

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Sobota Duben 8 14:38:53 CEST 2006

Ahoj fandové. Budu si pořizovat externí USB Wifi. Díval jsem se v obchodech
v Brně, ale nikde ji nemají, ale už mám asi dvě vyhlídnuté. Konkrétně jsem
je našel na Alzasoftu a potřebuju se zeptat na dvě věci. Když si v tomto
obchodě zařízení objednám ať už s prodlužovacím kabelem nebo bez něj, za jak
dlouho můžu očekávat zařízení doma a můžu si to nechat poslat dobírkou,
takže na poště přímo zaplatím uvedenou částku? Přímo na stránkách Alzasoft
jsem to nikde nenašel. Pár lidí mi říkalo, že to je hodně dobrý obchod.
Zdraví Michal.