Schranky na Seznamu tercem utoku

Karel Břinda brindakarelml na centrum.cz
Sobota Duben 8 12:01:34 CEST 2006

Martin Beran napsal(a):

> Milí Fandové,
> pokud jste dnes slyšeli zprávy na TV Nova případně večer pročítali
> deník IDNES, asi víte, že se Seznam e-mail stal terčem útoku; pirát z
> něj vykradl údajně tisícovky hesel a dal je na Internet.
> Pro mě z toho vyplynula okamžitá změna hesla, kterou jsem teď provedl.
> Správně by to člověk měl dělat hodně často, ale upřímně, kdo to
> dodržuje? Já k takovým lidem nepatřil, ale paranoia zapracovala
> (smích). Takže vřele doporučuji udělat opatření.
> Martin.

Dobrý den,

jednalo se o naprostý nesmysl, televize Nova si velkou část informací
vymyslela či domyslela. Seznam.cz nebyl napaden. Pouze byla odchycena
některá hesla v jedné školní síti jedním spolužákem, který se vsadil, že
se mu to povede. Hesla následě zveřejnil.

Nikdo Seznam nenaboura. Žádné nebezpečí nehrozí.

Bližší informace o této naprosto nesmyslné reportáži si můžete přečíst
na následujících adresách:

http://blog.lide.cz/ilblog/2006/04/08/268
http://blog.czhannes.com/post/1320

Jinak seznam nejspíše podá na televizi Nova žalobu.

S pozdravem

Karel Břinda
moderátor konference