[2] ako primet word, aby automaticky ukladal...

gp1 gp1 na nextra.sk
Sobota Duben 8 07:53:16 CEST 2006

Ahooj!
Doplním Milana o malý postreh:
Pokial došlo k zaseknutiu systému, stačí po korektnom reštarte otvoriť
prázdny dokument. Word sa hned ohlási, či má obnoviť stratený dokument.
Takto si môžeme odložiť dve verzie rozpracovaného dokumentu a prípadné
rozdiely prekopírovať a upraviť do požadovaného stavu. Máme síce o jeden
dokument navyše, ale niekedy sa to hodí, hlavne ak editujete dlhší text, kde
robíte rozsiahlejšie zásahy. Prepísaním pôvodného dokumentu by sme mohli o
tieto dáta prísť bez náhrady. Potom si skúste znova pracne napísaný text
naklepávať znova!!!
Samozrejme rozhádzaniu štýlov, či formátu sa nevyhneme, ale aspoň zachránime
obsah. Kto už robil nejakú tu korektúru textu knihy, vie o čom je reč.
Prajem príjemný weekend.
From: "Antal" <nukab na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, April 07, 2006 10:17 PM
Subject: RE: [2] ako primet word, aby automaticky ukladal...

Ja mám zasa skúsenosti, že po zamrznutí alebo tvrdom reštarte mi počítač
neponúka žiadnu obnovu. Ak však otvorím wordovský súbor, s ktorým som
naposledy pracoval, ponúkne sa jeho obnova. Preto pri takejto situácii
vždy ako prvý otváram po spustení počítača takýto súbor.

Napríklad: nedávno mi počítač zamrzol pri kopírovaní určitých úsekov
textu z internetových stránok pomocou ctrl+c a ctrl+v.
Po reštarte som stlačil enter na spomínanom súbore *.doc a oprava mi
bola ponúknutá automaticky.

A ešte k nastaveniu:
Nástroje/možnosti
na záložke Uložiť
treba začiarknúť políčka

Umožniť ukladanie na pozadí (Ukladá dokumenty na pozadí, takže aj počas
ukladania môžete pokračovať v práci v programe Word. Ak Word ukladá na
pozadí, v stavovom riadku sa objaví pulzujúca disková ikona.)

Automaticky ukladať po:

a v nasledujúcom poli "v minútach" zadať čas, po ktorom má byť súbor
uložený.

Milan