[2] ako primet word, aby automaticky ukladal...

Antal nukab na nextra.sk
Pátek Duben 7 22:17:07 CEST 2006

Ja mám zasa skúsenosti, že po zamrznutí alebo tvrdom reštarte mi počítač
neponúka žiadnu obnovu. Ak však otvorím wordovský súbor, s ktorým som
naposledy pracoval, ponúkne sa jeho obnova. Preto pri takejto situácii
vždy ako prvý otváram po spustení počítača takýto súbor.

Napríklad: nedávno mi počítač zamrzol pri kopírovaní určitých úsekov
textu z internetových stránok pomocou ctrl+c a ctrl+v.
Po reštarte som stlačil enter na spomínanom súbore *.doc a oprava mi
bola ponúknutá automaticky.

A ešte k nastaveniu:
Nástroje/možnosti
na záložke Uložiť
treba začiarknúť políčka

Umožniť ukladanie na pozadí (Ukladá dokumenty na pozadí, takže aj počas
ukladania môžete pokračovať v práci v programe Word. Ak Word ukladá na
pozadí, v stavovom riadku sa objaví pulzujúca disková ikona.)

Automaticky ukladať po:

a v nasledujúcom poli "v minútach" zadať čas, po ktorom má byť súbor
uložený.

Milan