Ad-aware 1.06

Jarek Krčmář krcmar na braillnet.cz
Pátek Duben 7 12:25:57 CEST 2006

Dobré dopoledne fandové,
nainstaloval jsem si program Ad-aware 1.06 a nyní bych se jej chtěl naučit ovládat. Tento program pochází z firmy Lawasoft - a mohu říct, že kdo nezná funkce programu a jejich pořadí, je ztracen, neboť program nemluví. Pouze po odentrování se ohlásí jako Ad-Awarese Personal. Na stránkách slunečnice jsem objevil program Ad-Aware češtinu, ale nevím, zda bych ji mohl otevřít, neboť tento program s příponou Rar otevřít nelze. Také je k dispozici tento program S příponou Zip. Oba dva programy vyžadují otevření v nějaké aplikaci. Možná, že mě zmátl ten název, neboť může jít o pouhé soubory a ty je třeba v nějakém programu otevřít.
Také je k dispozici český manuál k programu Ad-awarese proffessional. K tomuto produktu je určen český překlad. Jarek