poradi nekdo, jake vybrat dvd?

Ladislav Kubeček Kubecek na braillnet.cz
Úterý Duben 4 09:09:29 CEST 2006

Moc krát d+ěkuji, toto obecné srovnání mi stačí. Co se týče vypalování, je
naštěstí dost literaturi, takže není problém si něco přečíst. Ještě jednou
moc díky.
Srdečně zdraví
Láďa¨.

----- Original Message -----
From: "Drahoňovský Zdenek" <drahonovskyz na volny.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, April 04, 2006 8:44 AM
Subject: Re: poradi nekdo, jake vybrat dvd?

dobrý den. Poradím ale pokud s tím nemáte zkušenosti tak raději na soukromo.
drahonovskyz na volny.cz
no media třeba Tdk verbatim a imation, ale každý typ mechaniky umí pálit bez
potíží na různé typy.
Velmi obecn prodávají se dva typy.
Dvd- a dvd-plus.
Mluvím o jednovrstvých kde je nutné filmy nějakým programem zkomprimovat aby
tam film vešel.
Dvouvrstvá media jsou drahá kolem 150 kč.
Jednovrstvá kolem 20 kč ať minuska nebo pluska.

Zdenek
ě----- Original Message -----