poradi nekdo, jake vybrat dvd?

Drahoňovský Zdenek drahonovskyz na volny.cz
Úterý Duben 4 08:44:12 CEST 2006

dobrý den. Poradím ale pokud s tím nemáte zkušenosti tak raději na soukromo.
drahonovskyz na volny.cz
no media třeba Tdk verbatim a imation, ale každý typ mechaniky umí pálit bez
potíží na různé typy.
Velmi obecn prodávají se dva typy.
Dvd- a dvd-plus.
Mluvím o jednovrstvých kde je nutné filmy nějakým programem zkomprimovat aby
tam film vešel.
Dvouvrstvá media jsou drahá kolem 150 kč.
Jednovrstvá kolem 20 kč ať minuska nebo pluska.

Zdenek
ě----- Original Message -----
From: "Ladislav Kubeček" <Kubecek na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, April 04, 2006 7:37 AM
Subject: poradi nekdo, jake vybrat dvd?

Srdečně zdravím fandové!

Mám několik dní noví počítač, se kterým jsem dostal i dvd vypalovačku. Nemám
ovšem s vypalováním na dvd zatím ještě skušenosti a proto se obracím na ty
zvás, kteří vypalovačku vlastníte s následujícím dotazem:
Jaká média, dvd mám vybírat, aby byla zaručena kvalita a bylo možné tato dvd
přehrávat třeba i v domácím kině? Jaké značky se vám osvědčili?
Moc děkuji za radu a těším se na ozvání.
Srdečně zdraví
      Láďa.