Rozpoznavanie slovenskych textov vo Finereaderi

gp1 gp1 na nextra.sk
Pondělí Duben 3 20:45:52 CEST 2006

Ahoj!
Nová verzia programu neznamená nutne zlepšenie funkčných vlastností. Stále používam verziu 6, ktorá takéto veci nerobí. Samozrejme má o niečo chudobnejší slovník slovenského jazyka.
Spotvorenie slova môže byť ešte spôsobené typom písma. V tomto prípade platí, čím staršia kniha, tým menej chýb.
Tuším tu funguje Murphyho zákon:
Čím potrebnejší dokument, tým je v šrotovejšom stave...
  From: Štefan Kiss
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Monday, April 03, 2006 8:10 PM
  Subject: Re: Rozpoznavanie slovenskych textov vo Finereaderi

    Lenže mne sa to od času stáva na všetkých slovenských textoch. Na českom ani raz, ale slovenský, či je to kniha, či časopis alebo hocičo iné, ale je to vždy len písmeno Ď. Čudujem že to nespraví slovník, keď sú to aj úplnne jednoznačné slová ako napríklad keďysi, ďivaďlo, ďeďko ďeďina a poďobne.

      Števo