Rozpoznavanie slovenskych textov vo Finereaderi

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pondělí Duben 3 18:04:25 CEST 2006

   Ahojte priatelia, hlavne tí, čo Finereaderom rozpoznávate slovenské texty!

  Tiež sa Vám stáva, že väčšina písmen d je v texte nahradená písmenom Ď? Väčšinu mäkkých spoluhlások a dlhých samohlások detekuje Finereader správne, avšak ď s veľkou raďosťou ďoplní všaďe tam, kďe sa to len ďá. Ďocela ma to už prestáva baviť. Chcem sa preto spýtať, či Vám to Finereader robí tiež a ako to riešite, resp. či sa to nejako riešiť ďá. Poznámka: Mám Finereader 7 vo Win XP profi.

   S vďakou

    Štefan Kiss