Re: Klávesnice přestala fungovat

Pondělí Duben 3 13:02:16 CEST 2006

> Zkusil bych obě varianty

No, pokud původní klávesnice byla PS/2, tak bych to s tím zkoušením
USB klávenice tak žhavé neviděl, neboť podporu pro USB klávesnice je
obvykle potřeba zapnout v BIOSu, což bez fungující PS/2 klávesnice
těžko uděláte, a navíc USB klávesnice -- narozdíl od USB myší -- dost
často vyžadují pod Windows doinstalovat ovladač, což je samozřejmě
řešitelné, ale rozhodně to vyzkoušení na pár minut.

M.J.