nastaveni bootovani

Ladislav Kubeček Kubecek na braillnet.cz
Neděle Duben 30 09:19:20 CEST 2006

Milí fandové!!

Mám na svém novém stroji nainstalované win-mediacenter a včera jsem si na
další partition nainstaloval win-xp. Chci dát partition s win-mediacenter
pryč, ale nemohu, protože bych si rozhodil bootování win-xp.
dá se nějak nastavit, aby se mi bez startovací nabídky začali spouštět
win-xp? Jedině potom, bych mohl oddíl s win-mediacenter odstranit pomocí
partition magicu.
Moc díky za odpovědi.
Mám u win-mediacenter potíš, že nemohu používat standartní autorizaci jawsu,
a chtěl jsem do určité doby normálně leč po chvilkách fungovat, než přejdu
na jiný systém.
Zdraví Láďa.