STARE A NOVE SLOZKY V OE

Krajíčkovi krajicek na braillnet.cz
Sobota Duben 29 16:25:07 CEST 2006

Dobrý den, Fandové!
Za dobu, co používám tenhle počítač, jsem si v OE vytvořila
řadu různých složek, především pro třídění zpráv z různých
konferencí. Když jsem se pak z některé odhlásila, zrušila
jsem i složku.
Dnes jsem se přes WindowsCommander podívala do úložiště
zpráv, a tam jsem našla i ty složky dávno zrušené, všechny o
velikosti 60 116.
Už brzy mě čeká převod dat do nového PC. Dostala jsem radu,
abych si v OE vytvořila stejnou strukturu složek a pak
překopírovala obsah tohoto úložiště.
Kopírovat i ty zrušené složky je asi nesmysl, ale stejně
nechápu, kde a hlavně proč je ve stávajícím PC ještě mám?
Může mi to někdo srozumitelně vysvětlit?
Díky. Stáňa Krajíčková