Screamer Radio upraveny playlist

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Pátek Duben 28 18:44:40 CEST 2006

Dobrý den,
tak jsem si po zdejší smršti dotazů, stáhl a částečně vyzkoušel tento
program. A vypadá docela zajímavě. "Pohrál" jsem si i s playlistem od p. Ing
Hrubeše a doplnil jsem tam "celoplošné" stanice ČRo i s Radiem Wave. Jsou ve
formátu ogg vorbis na bitrate 128.
Dále by mnohé mohlo zajímat to, že jsem tam také (kvůli zdejším ohlasům, i
sobě samému), dodal také sedum stanic Slovenského Rozhlasu v nejlepší
dostupné kvalitě t.j. (až na jednu vyjímku) 64 kb/s také ve formátu ogg
vorbis. Osmá dostupná (Rádio Patria) vysílá v maďarštině - proto asi pro
drtivou většinu z nás nemá význam. Dále je přidáno ještě křesťanské
"českoslovenké" Radio 7.  Mnohokrát jsem "zapnul a vypnul" přehrávání a
skutečně se vícekrát stalo, že "napoprvé" selhalo přehrávání. VŽDY se mi ale
podařilo napodruhé už řádně hrát. Soubor "favorites.xml" je zazipován v
příloze. Nutno nakopírovat do složky programu - případně přepsat ten
původní.
Zdravím všechny

Jan Lečbych
SKYPE: janlecbych