MODERATOR - UPOZORNENI - CTETE VSICHNI

Karel Břinda brindakarelml na centrum.cz
Pátek Duben 28 07:20:35 CEST 2006

Dobrý den,

to, co navrhuji, není žádný krok zpátky. Tyto pravidla existují již od
počátku konference, tudíž toto není žádná novinka a pokud se kouknete do
archivu konference z minulého roku, např. na
http://www.tereza.fjfi.cvut.cz/elektronicka-konference/archiv/2005/10/,
tak zjistíte, že ještě donedávna se toto z větší části dodržovalo. Má to
svoje opodstatnění. Na serveru běží stařičký systém Mercury, který
jediný se na počátku konference podařilo po Novellem zprovoznit (mimo
jiné ještě dnes pro Novell neexistuje lepší varianta). Možnost nějaké
pokročilejší jeho konfigurace téměř neexistuje.

> ...a pokud se to správcům konference nelíbí, tak ať si ji odstraní
> skriptem na straně serveru...

V této konferenci udávají pravidla právě provozovatelé konference a
pokud se to nelíbí Vám, pane Valůšku, nelíbí, můžete jít na nějakou
nemoderovanou konferenci.

> Dobré odpoledne Karle,
>
> Vaše připomínky jsou zcela na místě (a kéž by se jimi všichni
> řídili:-), ale pokud byl bod 3.
> částečně reakcí na mail Michala Bláhy (předmět "Re: Sloupce ve Wordu",
> odesláno 27.4. v 16:15), dovolil bych si jej zastat, neboť v daném
> kontextu byla jeho odpověď naprosto věcná (byv Lubošem Zajícem tázán,
> kde se dané zkratky naučil, odpověděl po pravdě, že to zkrátka zkusil
> -- alespoň tak jsem to já pochopil:-).

S tím ukázkovým příkladem, jste měl, pane Jungmanne, pravdu, zvolil jsem
ho nevhodně. Ale jde o to, aby se členové konference vyvarovali
bezobsažných e-mailů - právě např. jenom čistých poděkování - zrovna ty
je mnohem lepší psát soukromě.

Další reakce na toto téma už do konference neposílejte, případně mi
můžete napsat soukromě.

S pozdravem

Karel Břinda
moderátor konference