OT WinTalker Voice a politicke strany

Čtvrtek Duben 27 14:26:26 CEST 2006

Dobré odpoledne Honzo,

já bych to tak nezobecňoval, averze vůči straně lidové sice opravdu
volá po vysvětlení, ale například zkratku KS (= ká es = Křesťanská
společenství, viz http://www.kaes.cz) vyslovuje WinTalker Voice zcela
korektně, stejně tak ETF (= é té ef = Evangelická teologická fakulta,
viz http://www.etf.cuni.cz) či ODS (= ó dé es = Občanská demokratická
strana, viz http://www.ods.cz). :-))

S pozdravem

Michal Jungmann