Skipe bylo Re: Čím chránit počítač?

Miroslav Lacina lacina na braillnet.cz
Čtvrtek Duben 27 07:16:21 CEST 2006

Tohle semi stalo. Do 7. 4. jsem vyčerpal 100% dat.
Telecom automaticky zvedá data a samozřejmě poplatky.
Zrušil jsem telefon, od včera mám opět kabelovku, bez omezení.
Míra
***
Michal pise:
> jeho počítače se v něm nikde neobjevila a data (tedy hovor) přicházela
> odkudsi ze Švédska...
* To je prave vlastnost Skipe, kvuli ktere trochu vaham jej pouzivat, resp.
mit jej porad spusteny a byt  online, nebot si v pripade, ze nalezne
vhodneho hostitele v podobe dostatecne rychleho pripojeni s online
uzivatelem, tak si je schopen z takoveho uzivatele udelat server a hnat prez
nej traffic o jakem by se mu ani nesnilo.
A vzhledem k tomu, ze mam na ADSL limit nejakych cca 5 Giga dat, bych o ne
prisel asi velice rychle.:-) Zakazat mu to totiz dle mne dostupnych
informaci nelze. Cs.