Re: Čím chránit počítač?

Středa Duben 26 17:45:53 CEST 2006

> Implicitne si ale myslim, ze pro bezne pouziti staci i ten z Windows.

To jsem se také ve svém původním příspěvku snažil naznačit. :-)

> jsou jeste navic chraneni jakymsi firewallem v techto modemech.

Určitě, ale opět pouze směrem z Internetu k počítači (ve výchozím
nastavení určitě a jiné jsme nikdy v životě na těchto škatulkách
nepotkal:-)

> Skype je vsak IMHO kapitola sama pro sebe, nebot si cesticku umi
> najit i ve firewallu co mame na MatFyzu a ten je hodne paranoidni.:-)

Zrovna dnes jsem na to na svém počítaci narazil. :-) Možná lépe
nevědět, jak to vlastně funguje. Teď jsem třeba mluvil s kolegou
(Praha - Praha) a z legrace se podíval do logu na firewalu -- adresa
jeho počítače se v něm nikde neobjevila a data (tedy hovor) přicházela
odkudsi ze Švédska...

S pozdravem

Michal Jungmann