Screamer Radio-oblibene cz

Drahoňovský Zdenek drahonovskyz na volny.cz
Středa Duben 26 15:56:43 CEST 2006

Dobrý den. Ještě k tomu screamer radiu. No buď jsem hlupák nebo nechápu.
Když jsem si ten soubor od pana Hrubeše zkopiroval a přidaval tam stanice
přes add to favorites tak jsem je našel jakmile jsem radio zavřel zmizely.
Potom jsem zkusi ten soubor dát znova a po přidání stanic dal save favorites
myslel jsem, že se změna uloží jako třeba v editoru. Nevím, ale jak docílit
to aby se mi ten aktualizovaný soubor načetl. Položka add to favorites nešla
a ani si nejsem jistý, jestli jde položka reload favorites snad jsem to
dobře napsal. Dík za rady.
Budu pátrat dál dokud se někdo neozve.
Zdenek
From: "Ing. Karel Hrubeš" <hrubes na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, April 26, 2006 12:59 PM
Subject: Screamer Radio-oblibene cz

Zdravím.
Dal jsem si chvilku práci a z mých záložek ve Winampu jsem vyexportoval
funkční záložky na česká rádia dostupná na internetu do oblíbených vve
Screamer Radiu, takže pokud se vám s tím nechce někomu dělat, tak v příloze
je zabalený soubor Favorites.xml, tento soubor rozbalíte do adresáře, kde je
program nainstalován, nejčastěji
c:\Program Files\Screamer Radio\
Po spuštění programu Screamer Radio pak v menu Oblíbené najdete 93 českých
rádií, vyberete vaše oblíbené a enterem spustíte. Jediné, čeho se mi
nepodařilo docílit ani editací toho souboru, je to, že rádia nejsou seřazena
podle abecedy, jsou řazena stále tak, jak jsem je postupně do oblíbených
vkládal, fungují tam ovšem jako mnohde jinde první písmena, takže na vybrané
rádio se můžete dostat opakovaným stiskem příslušného počátečního písmene
rádia do té doby, než jste na jeho zástupci.
Pozor - stejně jako se mi stávalo při otevření url, tak i po tomto enteru se
někdy přehrávání rádia nespustilo, přestože na stavovém řádku svítilo
"hraji". Pak stačí dát nejlépe zkratku pro zastavení přehrávání alt+S
(Svatopluk) a po krátké chvilce dát zase přehrát alt+p (Petr), pak už se
přehrávání spustilo. Pro doplnění ještě uvedu další zajímavé zkratkové
klávesy, a sice alt+u (Urban) - "ukládej", tím se spustí nahrávání, opačná k
tomuto pak je alt+n (Nataša) - "neukládej", tím se nahrávání zastaví, dále
pak dvojice zkratkových kláves pro stlumení zvuku přehrávaného rádia - alt+z
(Zora) a jeho opětovné spuštění alt+v (Václav). Všechny uvedené zkratkové
klávesy fungují pouze v českém prostředí programu, musíte tedy mít stažen
český jazykový soubor a v menu settings nastavení/language mít vybrán czech
- po dalším spuštění programu toto zůstane již nastaveno. V anglickém
prostředí jsou ty zkratkové klávesy samozřejmě jiné. Ještě jednou zdraví
Karel H.