Re: Čím chránit počítač?

Středa Duben 26 14:14:26 CEST 2006

Dobré odpoledne Csabo,

mluvíme o stejném firewalu. Schválně jsem psal "v praxi", "spíše" a
"už tolik", neboť formálně sice odchozí provoz kontrolovat má a do
určité míry asi i kontroluje, ale tuto kontrolu lze podle mého názoru
velice snadno obejít. Konkrétně například Skype si při instalaci pokud
vím příslušnou výjimku zařídí sám a mám proto důvodnou obavu, že
podobně se mohou zachovat i jiné programy, včetně těch škodlivých.
Pokud se mýlím, nechť mne prosím někdo opraví...

S pozdravem

Michal Jungmann