sloupce ve wordu

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Středa Duben 26 10:59:06 CEST 2006

   Dobrý deň!

  a neskúšali ste výpis po nascanovaní uložiť nie do Wordu ale do Excelu? Mne ssa toto velmi osvedčilo a riešim to takto vždy vtedy, keď treba priraďovať jednu položku k druhuj. Nemusí to byť zrovna tabulka ale aj slovníky, registre v knihách a podobne. Proste v exceli to vidno krásne ako tabulku, kým v textovom editore sa to zmrší.

       Š Kiss

  ----- Original Message -----
  From: Jiří Hloch
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Wednesday, April 26, 2006 10:35 AM
  Subject: sloupce ve wordu

  Dobrý den, když už tu probíhá tato diskuze, rád bych se zeptal, zda je možné pokud si naskenuji výpis z účtu ho i přehledně ve wordu přečíst. Je tam spousta čísel a položek, ale těžko se mi určuje, ke které položce je přiřazená určitá částka. Nikdy jsem to nedokázal ve wordu zjistit.
  Zdravím a děkuji za rady.
  Jiří Hloch