Sloupce ve Wordu

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Středa Duben 26 09:45:57 CEST 2006

    Dobrý deň!

  No pokial ide o takéto veci tak ja to robím tak, že si text napíšem v
Exceli, kde jednotlivé bunky zodpovedajú celkom, ktoré v texte chcem mať.
Napr spomínaná francúzka revolúcia vpravo a kompetencie vľavo a ďalšie veci
potom zasa podtým. Do každej bunky je možné písať viac textu. Keď je
materiál hotový, možno celú tabulku vybrať CTRL A a preniesť do Wordu. Vo
Worde sa potom dá nastaviť jednak to aby sa nezobrazovala mriežka ale aj to,
aby sa text v bunkách zalamoval a aby bunky mali pevnú šírku. Tým docielim,
že začiatky buniek ostanú na svojom mieste a ostatný text sa im prispôsobí
podľa nastavenej veľkosti strany.
  V podstate je to to isté, ako keby ste písali už rovno vo worde do
prázdnej tabulky, ale mne osobne pripadá Jaws v tabulkách vo Worde dosť
ťažkopádny. Dokola hlási ktorý riadok a ktorý stlpec je práve aktuálny a pri
tvorbe textu do dosť zdržuje. Naopak, pri editácii sa to hodí. Takže preto
tvorím v Exceli a editujem vo Worde.

      š Kiss

----- Original Message -----
From: "Lubos Zajic" <lubos.zajic na quick.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, April 26, 2006 9:15 AM
Subject: RE: Sloupce ve Wordu

Zdravím,
Tome díky, ačkoliv jsem si od toho sliboval opravdu to, o čem psal pan Kiss.

Chtěl jsem vytvořit dokument, kde v levém sloupci by bylo probírané učivo,
typu "francouzská revoluce", v pravém sloupci pak kompetence žáka typu
"pojmenuje příčiny a důsledky..."
Pak vlevo další učivo a vpravo příslušné kompetence.
Možná sloupce není to pravé řešení a je třeba na to jít tabulkou, kde bych
zřejmě mohl vypnout mřížku nebo něco takového. Nemáte někdo tip, popř.
zkušenosti?
Ještě dodám, že pracuju s Jaws 6.20 a Windows XP Home.
zdraví LZ

Lubos Zajic
Mobil: +420-604 23 13 26