Re: windows defenderRe: Čím chránit počítač?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Duben 24 14:09:36 CEST 2006

Zdravím pana Kubáče a ostatní,
sám jsem Microsoft AntiSpyware používal a je pravda, že se ovládal poměrně
špatně.
Novější Windows Defender velmi mile překvapil, neboť konkrétně s Jawsem
mluví naprosto nádherně, veškeré prvky jdou krásně ovládat, problém může být
možná při instalaci, kde aspoň já musel k volbě přepínačů použít Jaws
kursor, ale jinak potom to už jde bez potíží.
Dalším pro některé uživatele podstatným problémem je absence češtiny, aspoň
já o ní tedy nevím. Myslím ale, že ovládání programu je relativně
intuitivní, takže by neměl být problém.
Bude-li třeba, obraťte se na mě soukromě, rád poradím.
Můj e-mail je:
jazzeman na seznam.cz
Mějte se fajn, zdraví Martin.
----- Original Message -----
From: "Antonín Kubáč" <kubac na mybox.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, April 24, 2006 11:28 AM
Subject: windows defenderRe: Čím chránit počítač?

Dobrý den.

 Psal Jste, že používáte program windows defender beta 2. V časopisu chip
jsem četl, že fa Microsoft  takto přejmenovala starší program MS Antispam,
který byl moc grafický, ale jinak prý velmi dobrý.
   Chtěl jsem se zeptat, jak vypadá MS windows defender dnes. Dá se používat
s nějakým screen readerem?  Není to jen samá grafika?

Zatím nashle.

 Tonda.