OE po anglicky

Zdeněk Bajtl bajtl na braillnet.cz
Pondělí Duben 24 09:26:46 CEST 2006

Zdravím,
to pletete dvě věci dohromady.
Jedno je anglický OE a druhé poloanglický Jaws, tedy přesněji asi jen
ta hláška o přečtené "read" a nepřečtené "unread" zprávě.
V tomto případě by mohl pomoci počešťující balíček k Jawsu. Vše
najdete na stránkách Galopu http://www.galop.cz nebo se poptejte přímo
u nich galop na galop.cz.
Ale stejnak předpokládám, že jestli bude ještě třeba, se tu k tomu vyjádří i přímo
Michal.

S pozdravem
Zdeněk Bajtl