Re: Čím chránit počítač?

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Neděle Duben 23 20:33:14 CEST 2006

Já myslím, že toto v pohodě stačí, ale Já osobně bych si nainstaloval ještě
nějaký osobní firewall, např. Kerio.
Tom

----- Original Message -----
From: "Krajíčkovi" <krajicek na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, April 23, 2006 12:43 PM
Subject: Čím chránit počítač?

Milí přátelé,
naše trable se získáním nového počítače se snad chýlí ke
konci a doufejme už brzy zaměníme Windows 98 a vytáčené
připojení k internetu za WIN XP a stálé připojení přes
kabel. To ale taky bude znamenat nějakou rozumnou ochranu
proti větším i menším parazitům, které se k nám budou chtít
dostat.
Zatím používáme antivirový program NOD32 a na další potrůrky
AdAware Se Personal. Co ještě byste nám doporučili?
Zdraví vás Krajíčkovi z Lovosic

http://www.nod32.cz