Obnovení systému

Jarek Krčmář krcmar na braillnet.cz
Sobota Duben 22 20:50:12 CEST 2006

Dobrý večer fandové, možná se již zde mluvilo o problému, který mi leží na srdci, ale buď je to dávno, nebo jsem o tom četl ve vašich příspěvcích. V každém případě jsem to už zapomněl. Proto vás chci poprosit o radu: Často se mi stává, že když jsem z jakéhokoli důvodu na internetu, dochází k obnovení systému. Rád bych věděl, proč k tomu dochází a jak předejít tomu, aby k častému obnovování nedocházelo. Mám-li někde nějakou chybu, mohu ji sám odstranit? Programy, které mám nainstalovány, ať už jde o AVG, nebo o Spybot, nebo o Windows Defender Beta 2 říkají, že není nalezena přítomnost viru. V čem může být nějaký problém? Jarek