2 antiviráky na jednom stroji - dobré - zlé?

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Sobota Duben 22 18:07:25 CEST 2006

Dobrý den,

> hcem sa
> však spýtať, či ten Avast mám nechať tu, alebo ho dať preč, alebo dať preč
> Noda, alebo to môžem nechať tak ako je, keď to funguje..?
> Za radu dik - L

antiviry mají dva komponenty - rezidentní část, která hlídá systém
pořád, a tzv. on demand scanner, tedy modul, který na požádání prohledá
disky na přítomnost škodné havěti. Není vhodné mít spuštěno víc
rezidentních ochran najednou, ale více nainstalovaných skenerů ničemu
neškodí. Takže se rozhodněte, zda budete spoléhat na rezidentní ochranu
Avastu nebo Nodu a u druhého programu tyto moduly vypněte. Jinak můžou
být na disku oba antiviry spolu.

Zdraví

Tomáš Valůšek