stranka pro postizene

GARAI Csaba csabag na centrum.cz
Čtvrtek Duben 20 23:57:46 CEST 2006

Ahoj Marku, tady mas ten text - pomoci WinTalkeru:
Od kdy mluvis Holandsky? Ja mam problem tomu plne rozumet, takze si to budes muset prebrat sam.:-o
Welkom op de KLM-jobsite. Een site vol informatie over werken bij KLM, vacatures en carrieremogelijkheden. KLM is altijd geinteresseerd in mensen die ons bedrijf iets extra's kunnen bieden. Mensen die dynamisch en ondernemend zijn en die niet bang zijn voor veranderingen. Want de luchtvaartbusiness is geen gemakkelijke business. Net zoals vele andere airlines heeft KLM turbulente tijden achter de rug. Maar KLM staat weer stevig op de benen.
De fusie met Air France heeft daar een belangrijke rol bij gespeeld. Air France en KLM vormen samen een ijzersterke combinatie, onder meer omdat de activiteiten van beide airlines elkaar goed aanvullen. Bovendien is de combinatie financieel zeer gezond. Ik zie de toekomst dan ook met vertrouwen tegemoet.
Een mooi moment om bij KLM binnen te stappen. De uitdagingen zijn immers enorm. Tenminste, als je over de juiste eigenschappen beschikt: ondernemend, dynamisch en betrokken. Voel je je aangetrokken tot een baan in de internationale luchtvaartsector? Kijk dan snel naar je mogelijkheden bij KLM.
Leo van Wijk, President-directeur KLM,Odkaz
Starters
Geen werkervaring maar
wel geinteresseerd
in werken bij KLM?