FTP v totalcommanderu

Tomáš Vagner vagtom na seznam.cz
Čtvrtek Duben 20 14:46:13 CEST 2006

Aha ty ho mas tak si te davam do kontaktu.
----- Original Message -----
From: "Tomáš Hromádka" <t.hromadka na seznam.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, April 20, 2006 10:26 AM
Subject: Re: FTP v totalcommanderu

Joo, skype mam
Můj nick je energizer01.
Ale teď nejsem doma.
Tom

----- Original Message -----
From: "Tomáš Vagner" <vagtom na seznam.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, April 20, 2006 9:18 AM

Cau. Prosimte stahni si skype pokecame na skypu o tom. Shanel te i Martin
Malecky, tak si ho stahni a jestli skype nemas poslu ti ho. Je to
jednoduche, vytvoris si ucet, pak das pridat kontakt, napises
tomasvagner1396 a das hledat. Pak ti vyjede okno, tam si kliknes na me a das
pridat kontakt. Zkus to kdyztak poradim. Diky moc. Muzem si i po skypu
zavolat.