Soulseek

Tomáš Vagner vagtom na seznam.cz
Čtvrtek Duben 20 08:31:10 CEST 2006

A v tech kilobajtech to mam nastavit kolik? Jake cislo tam je nejlepsi? Jak by mi to asi vyhovovalo? Standartne tam mam asi 0 ale to je asi blbost ze? Jinak uz to mam. Diky. Tak mi dejte jmeno a do useru si vas pridam.
  ----- Original Message -----
  From: Tomáš Hromádka
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Monday, April 17, 2006 1:12 PM
  Subject: Re: Soulseek

  Já jsem nevidomý a používám screenreader Window Eyes.
  Nejprve je potřeba nastavit jaké adresáře chcete sdílet.
  Tto zvolíte v menu options filesharring configuration add shared folder. Tam stojíte na zadávacím políčku pro název souboru. Po stisku shift tab se dostanete do seznamu adresářů jako třeba ve Winampu a vyberete adresář, který chcete sdílet a dáte tlačítko select. Dále můžete nastavit jestli od vás může tahat kdokoliv nebo jenom lidi které máte v userlistu. Pak nastavíte stejným způsobem adresář do kterého vy budete stahovat a dáte ok.
  Dále bych nastavil menu view na transfers a user list, odškrtněte room list.
  Praktické Soulseekování já provádím tak, že mám seznam lidí kteří Slsk používají a tyto lidi si přidám do userlistu tak, že kliknu pravým myšítkem na položku user v zákl. okně soulseeku a zvolím add to list. Do editačního pole zadám jméno daného člověka o kterém vím že Soulseek používá a dám enter., Pak již pod položkou user vidím dané lidi, na kterých mohu dát opět pravé tlačítko a zvolit browse user's files a objeví se okno s adresářovou strukturou daného uživatele. Po adresářích chodím šipkami nahoru a dolu, adresář rozbalím šipkou doprava a jeho obsah pak vidím po stisknutí tabulátoru podobně jako třeba v Outlooku.
  Pokud chci stahnout určitý soubor, dám kontext. menu a zvolím download file, pokud chci stahnout adresář, postavím se na něj, kontext. menu a zvolím download folder.
    Pak se stačí přepínat mezi okny ctrl tab. V jednom uvidíte vaši frontu souborů a v dalších soubory toho daného člověka, jehož filelist jste si otevřel.
    Okno transfers se prochází tabem. Vidíte v něm frontu vašich souborů a po stisku tab můžete šipkami nastavit kolik souborů můžete najednou stahovat. Dále po stisku tab vidíte frontu souborů které jsou stahovány od vás a opět dále můžete nastavit kolik lidí může tahat od vás.
    Dále bych zaškrtl autoresume, to znamená že se vám automaticky dotahají soubory, které byly přerušeny, autoclear finished znamená že se dokončené stažené soubory vymažou z fronty  a dále je možnost nastavit rychlostní limity pro download a upload opět šipkami nahoru nebo dolu nebo přímo napsat v kilobajtech.
    Doufám že mé vysvětlení nebylo příliš chaotické a že se vám práce se Soulseekem bude líbit. Nevím kolik čechů tento program využívá, ale já mám ve svém userlistu asi 60 lidí převážně cizinců, kteří mají rádi stejný hudební styl jako já takže vím že u mich najdu dobrou hudbu.
    Já poslouchám, dancefloor, eurodance, rave, trance, vocal trance, takže pokud byste měl o tento styl zájem, plšlu svůj userlist.
    Tom

    Jde samozřejmě i hledat klasickým způsobem pomocí tlačítka search, ale nevím proč ale toto mi vykazuje dost špatné výsledky.