Re: Některé odkazy nejdou aktivovat

Kotyza Zd. kotyza.z na volny.cz
Sobota Duben 15 21:27:13 CEST 2006

¨Dobrý den.
Logika je v tom, že gogle toolbar sám blokuje automaticky otevíraná okna. ZK

----- Original Message -----
From: "Jiří Machota" <machotaj na volny.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, April 15, 2006 9:02 PM
Subject: Re: Některé odkazy nejdou aktivovat

:    Milí fandové, problém s odkazy se vyřešil. V Internet Exploreru stačilo
: na kartě Panely nástrojů odškrtnout Google a odkaz je po zaentrování
: aktivován. Není mi ale jasná logika, proč tomu tak je. Případným zájemcům
: pošlu odkaz, aby si daný experiment mohli vyzkoušet.
:                    J. M.