ADSL a linka?

Sobota Duben 15 19:13:15 CEST 2006

Zdravim,
mate samozrejme pravdu a velice se vsem omlouvam. Ono jde o to, ze telecom
to tak jak jsem to napsal, stavi lidem v jedne tiskove zprave, jakoze klidne
mohou mit tarif home mini s mensim poplatkem 119 Kc navic. Takze jsem se
spletl. Z toho vyplyva, ze Marek ma vyuzit home standard. S pozdravem Jiri
Stojanik.
----- Original Message -----
From: "GARAI Csaba" <csabag na centrum.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, April 15, 2006 6:43 PM
Subject: Re: ADSL a linka?

Zdravim, Nelze zameovat Home Mini a Home Mini Express, jde o uplne rozdilne
tarify!
Zatimco Home Mini neumoznuje ADSL, ani CS - volbu operatora, ani CPS -
pevnou provolbu operatora a ma docela silene minutove sazby, Home Mini
Express  vse zminovane umoznuje, ma o neco malo vyssi pausal, ale zavadi
tzv. spojovaci poplatek 5.95 CZK, ktery se zapocte pri kazdem spojeni i v
pripade, ze se vola pres alternativniho operatora!
Tarif Home Special byl zrusen uz vloni v cervnu, kdy vsechny linky s Home
Special byly prevedeny na Home Standart se 100% slevou na pausal. Cs.