ADSL a linka?

GARAI Csaba csabag na centrum.cz
Sobota Duben 15 18:43:30 CEST 2006

Zdravim, Nelze zameovat Home Mini a Home Mini Express, jde o uplne rozdilne tarify!
Zatimco Home Mini neumoznuje ADSL, ani CS - volbu operatora, ani CPS - pevnou provolbu operatora a ma docela silene minutove sazby, Home Mini Express  vse zminovane umoznuje, ma o neco malo vyssi pausal, ale zavadi tzv. spojovaci poplatek 5.95 CZK, ktery se zapocte pri kazdem spojeni i v pripade, ze se vola pres alternativniho operatora!
Tarif Home Special byl zrusen uz vloni v cervnu, kdy vsechny linky s Home Special byly prevedeny na Home Standart se 100% slevou na pausal. Cs.
----- Original Message -----
From: "Jiří Stojaník" <stojanik.jiri na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, April 15, 2006 3:53 PM
Subject: Re: ADSL a linka?

Zdravím,
Marek bude moct mít tarif home mini, respektive, když to bude i s adsl, lze
mít home mini+119 Kč příplatek, celkově ten tarif vyjde na 356 Kč i s dph.
Telecom totiž od května shruba bude zdražovat paušály, proto jakoby zachoval
tarif home mini, ale u adsl se to jmenuje express mini. A Marek stejně za
tarif nebude muset platit, ale musí mít linku jako tzv. imobilní, pro
nevidomé, stejně tarif home speciál. S pozdravem Jiří Stojaník.