ADSL a linka?

Sobota Duben 15 15:53:31 CEST 2006

Zdravím,
Marek bude moct mít tarif home mini, respektive, když to bude i s adsl, lze
mít home mini+119 Kč příplatek, celkově ten tarif vyjde na 356 Kč i s dph.
Telecom totiž od května shruba bude zdražovat paušály, proto jakoby zachoval
tarif home mini, ale u adsl se to jmenuje express mini. A Marek stejně za
tarif nebude muset platit, ale musí mít linku jako tzv. imobilní, pro
nevidomé, stejně tarif home speciál. S pozdravem Jiří Stojaník.
----- Original Message -----
From: "GARAI Csaba" <csabag na centrum.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, April 15, 2006 1:47 PM
Subject: Re: ADSL a linka?

Ahoj Marku,predevsim si se mel vyvarovat tarifu Home Mini, jelikoz k tomuto
tarifu si nelze zridit ADSL pripojeni k internetu.
Nejdrive si to zmen na Standart - pokud nezmenii nazev - pak bys vzhledem k
ZTP/P nemel platit pausal, resp. CTc dava 100% slevu na pausal az do vyse
pausalu 329 CZK vcetne DPH.
s pozdravem Cs.