Kompatibilita zvukove karty Creative SB live

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Pátek Duben 14 16:08:57 CEST 2006

Ahoj fandové. Jak jsem tady psal, že si asi budu pořizovat externí zvukovku
od Creative, tak jsem si už o ní zjistil nějaké informace, ale přesto se
chci zeptat. Je plně kompatibilní s Windows XP SP1 a nebude kolidovat nějak
s integrovanou zvukovou kartou? Chci ji používat hlavně k notebooku pro
vylepšení kvality zvuku. Doufám, že je pravda, že z externí zvukovky od
Creative nejsou slyšet žádné ruchy počítače, jak to bylo na internetu a v
nějaké diskuzi bylo, že by neměl být slyšet ani šum reprobeden, i když jsou
úplně nahlas. Zdraví Michal.