chyba před restartem PC

Jarek Krčmář krcmar na braillnet.cz
Středa Duben 12 22:20:15 CEST 2006

Zdravím všechny fandy, problém, s kterým se vám chci svěřit se týká restartu počítače. Když uzavřu jakoukoli aplikaci a zvolím restart nebo vypnutí počítače, nejprve se objeví dialog  s mnoha aplikacemi jako např. AVG pro E-mail a pak se ozve zahrání dvou tónů, které se ozvou, když je někde nějaká chyba. Jakmile ten zvuk odezní, pak se ozve znělka pro vypnutí počítače. Stává se mi to od té doby, co jsem si nainstaloval 3 programy: Spybot, Ad-Aware 1.06 a Win Defender Beta 2. Žádný z těchto programů není spuštěn, když běží třeba AVG. V případě potřeby spouštím další z nich, když jeden dokončí svou práci. Nevím, na čem jsem, neboť jak AVG, tak Spybot, tak Win Defender nenašli virus. Pozval jsem si na pomoc i nástroj pro odstraňování škodlivého softwaru z Microsoftu, ale ani ten nic škodlivého neobjevil. Pouze Ad-Aware se 1.06 vypustí nepříjemný zvuk. Boženka Gogoáková mi napsala, že takto se ten program chová, když najde něco špatného. Jak mohu PC přimět ke snadnému restartu? Jarek