Doplnovani nazvu souboru

Jiří Sádovský sadovsky na braillnet.cz
Středa Duben 12 06:20:21 CEST 2006

Pěkně zdravím,
že hry dokáží nadělat neplechu, asi netřeba zdůrazňovat. Od doby,
co má neteř hrála na PC jakousi hru, název si už nepamatuji, jsem
zaregistroval následující věc: když např. ve Wordu uložím soubor s
názvem Jirka.doc, poté otevřu Poznámkový blok, dám "Otevřít
soubor" a napíši název, jakmile začnu psát a právě třeba písmenem
"j", na řádku se doplní onen název "Jirka.doc". Zkoušel jsem
několik bodů obnovení i ze dnů, kdy systém ještě fungoval správně,
leč bezvýsledně. Za případné rady a názory, jak se této mršky
neplešky zbavit, předem děkuji.

S pozdravem
Jiří Sádovský