Skrývání aktivních ikon ve Windows

Jiří Machota machotaj na volny.cz
Úterý Duben 11 22:30:23 CEST 2006

    Milí fandové, mám následující problém. V novém callcentru, kde jsem
dnešním dnem začal pracovat, se mi při krátkodobé nečinnosti přestávají
zobrazovat některé odkazy. Databáze je tvořena v PHP, tedy jako stránka
HTML, klasická podoba internetových stránek. Po krátkodobé nečinnosti
prohlížeče (Internet Explorer, původně byla nastavena Mozila), se některé
odkazy nezobrazují a při vypnutí Jawsu (Insert+F4) a následném spuštění,
jsou tyto odkazy viditelné. Pro koukavého stránka zůstává beze změn. V
jednom případě mi Jaws oznámil aktivní skrývání ikon ve Windows a mě by
zajímalo, jak se tato volba dá zrušit, protože se domnívám, že právě tohle
může zapřičiňovat výše uvedený problém.

Díky za rady.
                    Jirka Machota