Bezdratova sit a nastavení modu

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Úterý Duben 11 19:23:40 CEST 2006

Ahoj fandové. Mám už externí bezdrátovou usb Wifi a chtěl bych se zeptat na
jednu věc. U této sítě se dají nastavit dva módy. Jeden je soft ap mode a
druhý station mode. Nevím, jestli jsem to měl dělat, ale spustil jsem ještě
nějakí one touch průvodce a jako dostupná bezdrátová síť se mi nainstaloval
můj počítač. Je to vůbec dobře, aby se Wifi připojila na síť, kterou je
přímo můj počítač? Když jsem v apmode, tak se síť připojí k mému počítači a
je aktivní. Když dám ten station mode, tak se v systémové liště ukazuje not
linked. Co mám tedy používat za mód k připojování k jakékoli síti? Zdraví
Michal.