Jaws byloRe: Re[2]: HAL - prosba

Zdeněk Bajtl bajtl na braillnet.cz
Pondělí Duben 10 13:20:47 CEST 2006

Dne pondělí 10. dubna 2006, 12:38, Štefan Kiss napsal:

ŠK> Pri prvom prezeraní webu človek aj tak vypočuje celé hlášky, lebo
ŠK> sa na webe potrebuje zorientovať. Pri novej návšteve však už hladá presne to
ŠK> čo chce a teda nepotrebuje počuť po kliknutí myšou ale názov odkazu, aby
ŠK> rýchlo našiel čo hladá. Hladanie konkrétneho odkazu na známom webe je
ŠK> opravdu ovela zdlhavejšie. ale s tým asi nič nespravíme.
Ale spravíme. :-)
Jaws je doopravdy dobrý program a umožňuje hodně věcí a jednou z nich
je si udělat osobní nastavení k určité stránce.
Takže pokud chodíte stále na jednu stránku a informace o kliknutí
myši, navštívených odkazech, grafice atd by Vás obtěžovaly a
zdržovali, dejte si zkrat. klav. ins + f3.
Zde osobní nastavení WWW. Po jeho odklepnutí si můžete nastavit
výřečnost pro tuto stránku dle Vašich představ.
A je to.

ZD