Jaws byloRe: Re[2]: HAL - prosba

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pondělí Duben 10 12:38:31 CEST 2006

   Dobrý deň!

  No tiež sa musím pridať k pánu Garajovi v tom, že skutočne informácie typu
po kliknutí myšou a pod sú síce dôležité ale bolo by lepšie keby zazneli až
po odkaze. Pri prvom prezeraní webu človek aj tak vypočuje celé hlášky, lebo
sa na webe potrebuje zorientovať. Pri novej návšteve však už hladá presne to
čo chce a teda nepotrebuje počuť po kliknutí myšou ale názov odkazu, aby
rýchlo našiel čo hladá. Hladanie konkrétneho odkazu na známom webe je
opravdu ovela zdlhavejšie. ale s tým asi nič nespravíme.

    Š Kiss

----- Original Message -----
From: "GARAI Csaba" <csabag na centrum.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, April 10, 2006 11:58 AM
Subject: Jaws byloRe: Re[2]: HAL - prosba

Zdravim, tak to je dobra informace,  tedy co se tyka mous overu.:-)
vyzkousim v Caroline. Stejne mi u tech zacinajicich, kteri by si tuto hlasku
neumeli zapnout prijde, ze to musi nutne zdrzovat. IMHO se jedna o
doplnkouvou informaci, nikoliv o primarni. Primarni je nazev linku, takze by
mozna mely dalsi funkcni moznosti spojene s danym odkazem zaznit az po
primarni informaci, ale toto je zrejme dano celkovou filosofii Jawsu.
Co se tyce odezvy klaves po instalaci, take zjistim prislusne udaje az v
Caroline, mel jsem dojem, ze se jedna o standartni chovani novych instalaci,
jelikoz se to objevuje i po reinstalacich PC - podle toho poznam bezpecne,
ze byl ten ktery pocitac behem doby, co jsem v laboratori nebyl
preinstalovan a pak chvili nastavuju a nastavuju.:-)
Dik za vysvetleni.
MMCH jakse vypina ten "mouse over cursor" - nejak jsem to nemohl nikde
najit...
s pozdravem Cs.