HAL - prosba

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Duben 10 10:38:35 CEST 2006

Zdravím, ta stabilita byla jen zdání, protože ti, co s Hallem a
Supernovou pracují, zaznamenávají občasné tuhnutí systému. Zrovna v
sobotu jsem zkoušel demoverzi a i když jsem neměl Supernovu spuštěnou,
pravidelně docházelo k modré smrti a nutnosti restartu. Mašinu mám ve
výborném stavu, Windows XP Pro SP2. Problém způsoboval ovladač grafiky
dolvid.dll, který používá Supernova i Hall. Když jsem supernovu vyhnal
z disku, problém byl vyřešen a PC funguje zase normálně. Na jiném
počítači, s nejnovějším HW a též s WinXP Pro SP2 jsem viděl, jak
Supernova čas od času úplně zatuhne systém, možnost zobrazení
obrazovky z chybovými hlášeními je tam vypnuta. Závěrem - na některých
PC může Supernova a Hall dělat problémy, grafický ovladač těchto
screenreaderů může být konfliktní se systémem. Mirek Vít